Бухгалтерський облік ФОП 3 групи

Аккаунтор надає повний комплекс робіт з ведення бухгалтерського обліку для ФОП 3 групи: робота з клієнт-банком, проведення платежів, обробка первинних документів, сплата податків, складання та подання податкової декларації, ЄСВ, розрахунок заробітної плати найманих працівників.

Зв'язатися з нами

Бухгалтерія - це основа діяльності будь-якого бізнесу. Вона забезпечує підприємця інформацією про рентабельність бізнесу, раціональність прийняття управлінських рішень, показники ділової активності, економічну доцільність використання активів. Правильно організований бухгалтерський облік та правильність його ведення є запорукою коректного відображення економічного становища бізнесу. Тільки професійний, досвідчений бухгалтер може гарантувати виконання поставлених завдань.

Компанія Accountor – це команда професіоналів у сфері ведення бухгалтерського обліку. Наша компанія має багаторічний досвід з надання аутсорсингових послуг з ведення бухгалтерського обліку у різних сферах діяльності.

Ми цінуємо наших клієнтів, саме тому для кожного з них ми індивідуально підбираємо схему обслуговування саме з тих видів послуг, що їм необхідні для ефективного ведення бізнесу. Для кожного проекту ми формуємо команду кваліфікованих спеціалістів, до якої входять досвідчені бухгалтери-експерти, юристи, податкові консультанти. Ви отримуєте повний спектр послуг – від контролю та обробки первинних документів до здачі податкових звітів.

На сьогоднішній день Фізична особа-підприємець є найпростішим способом ведення підприємницької діяльності. Таку ситуацію можна пояснити тим, що для даної організаційно-правової форми досить проста процедура реєстрації та організації бізнес-процесів, є можливість використовувати найманих працівників. Але, не дивлячись на всю простоту, ведення підприємницької діяльності вимагає кваліфікованого вирішення юридичних і бухгалтерських питання.

Для кожного підприємця пріоритетним завданням є оптимізація власних бізнес-процесів, концентрація уваги на розвитку власного бізнесу, пошук шляхів економії, а не витрачання часу на здійснення бухгалтерських операцій, заповнення первинної документації та подання звітності.

Незначна кількість приватних підприємців має у штаті свого бухгалтера. Переважна  більшість займається веденням бухгалтерського обліку самостійно, або ж залучає бухгалтерів для виконання разових робіт.

Проте самостійне ведення бухгалтерського обліку досить ускладнює роботу приватного підприємця постійними змінами в законодавстві, чималою кількістю звітів та відсутністю чітких інструкцій щодо заповнення, складністю розрахунку сум податків. Це є основною причиною чому більшість фізичних-осіб підприємців, з метою економії власних коштів та часу, залучають до ведення бухгалтерського обліку аутсорсингові компанії.

Замовляючи послуги з ведення бухгалтерського обліку в компанії Accountor, ви отримуєте безперервний бухгалтерський супровід, ви  не стикаєтеся з такими проблемами, як пошук кваліфікованого співробітника, відсутність бухгалтера через відпустку чи лікарняний, недостатня обізнаність бухгалтера зі змінами у законодавстві (наші фахівці оперативно відслідковують зміни у законодавстві).

Для своїх клієнтів ми гарантуємо повну конфіденційність і збереження комерційної таємниці.

Мета нашої компанії – надати вам кваліфіковану допомогу в організації бухгалтерського обліку, зорієнтувати у прийняті ефективних управлінських рішень.

Комплекс бухгалтерських послуг для фізичних-осіб підприємців, в залежності від об’єму виконуваної роботи, згруповано в декілька пакетів.

Варіанти бухгалтерського обслуговування

Пакет мінімальний

  • Робота з клієнт-банком, проведення платежів;
  • Обробка вихідних первинних документів (видаткові накладні, акти виконаних робіт), до 5 шт/місяць;
  • Складання та подання податкової декларації платника єдиного податку – Фізичної особи-підприємця, раз у квартал.

Пакет оптимальний

  • Заповнення Книги обліку доходів і витрат;
  • Робота з клієнт-банком, проведення платежів;
  • Обробка вихідних первинних документів (видаткові накладні, акти виконаних робіт), до 10 шт/місяць;
  • Сплата податків (єдиний  податок, ЄСВ)
  • Складання та подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця, раз у квартал

Пакет повний

  • Робота з клієнт-банком, проведення платежів;
  • Обробка вихідних первинних документів (видаткові накладні, Акти виконаних робіт);
  • Сплата податків (єдиний  податок, ЄСВ)
  • Складання та подання Податкової декларації платника єдиного податку – Фізичної особи-підприємця, раз у квартал, 1 ДФ, Звіт по ЄСВ – щорічно;
  • Наймані працівники до 5 людей (розрахунок заробітної плати).

Для отримання детальнішої інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами!

Зв'язатися з нами