Кодекс поведінки Accountor

ЧОМУ ВАЖЛИВО МАТИ КОДЕКС ПОВЕДІНКИ?

Ми хочемо бути надійними, відповідальними та етичними по відношенню до наших клієнтів, партнерів, співробітників, керівників та інших зацікавлених осіб. Кодекс поведінки Accountor — це важливий інструмент для керування ризиками, де викладено основні принципи і рекомендації, яких мають дотримуватися всі наші співробітники, керівники та партнери.

Цей Кодекс поведінки схвалено Генеральним керівництвом Accountor, і він поєднує всі структурні підрозділи компанії в усіх країнах, де ми представлені.

ЦІННОСТІ ACCOUNTOR

  • Повага
  • Довіра
  • Відвага
  • Майбутнє

Ми поважаємо інших, ми будуємо довіру між нами і нашими клієнтами, а також ми наважуємося виходити за межі нашої зони комфорту, щоб створити краще майбутнє для нас і наших клієнтів.

Ми завжди залишаємося чесними. Ми не брешемо. Наш стиль мовлення — людяний, і ми дотримуємося наших цінностей у всіх наших операціях. Ми поважаємо всіх людей.

Ми керуємося етичними принципами, нормами поведінки і маємо гарні організаторські навички. Ми є компанією, орієнтованою на майбутнє, а нашою метою є досягнення вдосконалення в суспільстві.

ДІЇ ПРОТИ ХАБАРНИЦТВА, КОРУПЦІЇ ТА ВІДМИВАННЯ ГРОШЕЙ

Accountor очікує, що наші співробітники, керівники і всі наші партнери, які діють від імені Accountor, діятимуть відповідно до високих етичних стандартів.

Accountor має сувору політику стосовно дій проти хабарництва, корупції та відмивання грошей, у тому числі щодо дотримання Акту ЄС щодо запобігання й усунення відмивання грошей і фінансування тероризму. Ми дотримуємося інструкцій щодо розуміння своїх клієнтів відповідно до законодавства, а також інструкцій щодо нагляду для протидії відмиванню грошей. Кожен керівник, співробітник та інший партнер, який працює на Accountor, має дотримуватися правил, викладених у цьому кодексі.

1) Що таке хабарництво?
Хабарництво — це пропозиція або прийняття будь-якого подарунка, позички, платежу, винагороди або іншої вигоди від іншої особи або іншій особі в якості заохочення до дії, яка є недобросовісною, незаконною чи порушує довіру під час ведення справ Accountor.

2) Що таке корупція?
Корупція — це неналежне використання доручених повноважень для особистої вигоди.

Приклади, наведені нижче у політиці в цьому документі, не є вичерпними, однак у них викладено правила і процедури, яких слід дотримуватися.

Кожен, хто працює на Accountor або від імені компанії, має завжди діяти відповідно до наступних положень:

  • Поводьтеся чесно, будьте надійними і давайте гарний приклад.
  • Використовуйте ресурси Accountor в інтересах Accountor і не зловживайте ними.
  • Чітко розмежовуйте інтереси Accountor і ваші особисті інтереси, щоб уникнути будь-якого конфлікту інтересів. Якщо виникає конфлікт, про це слід негайно повідомити своєму керівнику.
  • Конфіденційно повідомляйте про всі інциденти, ризики і проблеми, які суперечать політиці у цьому документі. Проблеми будуть розглядатися анонімно, буде надано письмову відповідь.
  • Не пропонуйте, не обіцяйте, не просіть запит, не отримуйте і не погоджуйтеся на хабарі для отримання переваг у бізнесі, залучення або утримання клієнтів.
  • Не пропонуйте і не приймайте жодних подарунків або знаків гостинності клієнтам, підрядникам, постачальникам або будь-яким іншим стороннім особам або від них, якщо тільки це не щира гостинність чи рекламна акція. Щирість у цьому випадку означає, що подарунок або знак гостинності не є у жодному разі спробою впливу на будь-яке рішення, що приймається, або іншу бізнес-діяльність, а лише знак доброї волі. У жодному разі подарунок або знак гостинності, наданий або отриманий, не може бути дорожче вартості незначного неоподаткованого подарунка, визначеного місцевою податковою адміністрацією. В усіх ситуаціях отримувач або дарувальник завжди повинен враховувати мету надання подарунку, і якщо мета не є щирою, незважаючи на цінність подарунку або знаку гостинності, його слід відхилити.
    • Подарунком є квіти, сертифікати, їжа та напої. Квитки на заходи або для подорожі, які надаються вам особисто, також є подарунками, якщо їх не призначено для використання у зв’язку з веденням бізнесу.
    • До знаків гостинності відносяться запрошення на звану вечерю, зустрічі та заходи для бізнес-цілей.
  • Не пропонуйте гроші співробітникам, щоб прискорити надання послуги або отримати неналежну перевагу. Такий тип хабарництва класифікується як «стимулюючий платіж» і може бути незаконним.

Дотримуючись політики у цьому документі, ми маємо на меті забезпечити те, що Accountor у жодному разі не порушить свідомо жодного відповідного закону проти хабарництва та корупції.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Ми у компанії Accountor віддані охороні здоров’я і безпеки наших співробітників, а також прагнемо створити хороші умови для роботи. Під час процедури працевлаштування ми прагнемо діяти відповідно до застосовних законів і норм щодо працевлаштування і праці.

Наші співробітники є основою нашої компанії. Однією з наших цінностей є повага, і ми вимагаємо, щоб всі наші співробітники, керівники та партнери ставилися один до одного з повагою. Accountor — це безпечне і рівноправне місце для роботи. Ми віддані принципам однакового ставлення і відсутності дискримінації. Ми не схвалюємо переслідування будь-якого типу. Ми пропонуємо кожному незалежно від віку, статі або інших особистих рис можливість професійно розвиватися та зростати у кар’єрі. Аналогічно ми вимагаємо, щоб всі наші співробітники брали участь у тренінгах та навчальній підготовці, оскільки таким чином ми певні, що наші співробітники розвивають професійні навички і знання, а ми можемо запропонувати ще краще обслуговування для наших клієнтів.

Наше лідерство засновано на відкритості, цілісності, відважності та довірі. Ми прагнемо чесного і рівноправного лідерства. Ніхто не заслуговує нерівноправного ставлення. Ми вимагаємо, щоб всі наші менеджери і керівники діяли відповідно до цих принципів. Якщо ми помітимо або запідозримо неналежне ставлення, ці підозри будуть негайно розглянуті.

Ми піклуємося про здоров’я та добробут наших співробітників. Ми підтримуємо відпочинок наших співробітників і пропонуємо інші переваги, які покращують здоров’я та добробут на роботі.

Ми не підтримуємо дитячу працю або будь-який інший тип неправильного поводження з людьми. Ми пропонуємо конкурентну зарплатню та бонуси.

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Accountor поважає конфіденційність в усіх її аспектах. Accountor збирає, використовує, зберігає та обробляє персональні дані і дані клієнтів відповідально, законно та уважно.

Конфіденційність наших клієнтів і їх дані, а також конфіденційність даних наших співробітників є важливим фактором всіх наших дій. Ми дотримуємося всіх законів і норм щодо конфіденційності даних.

Ми прозоро повідомляємо про те, як ми керуємо персональними даними наших клієнтів, партнерів і співробітників і як ми їх обробляємо. Ми створили організаційну структуру з питань конфіденційності даних, а також маємо офіцера з питань конфіденційності даних, задачею якого є забезпечити, щоб всі наші підрозділи компанії в усіх країнах, де ми представлені, відповідали вимогам щодо конфіденційності даних, а також, щоб ми постійно розвивалися у сфері конфіденційності даних.

Ціна за порушення конфіденційності є дуже високою, як грошима, так і репутацією. Порушення обробки персональних даних може стати причиною безповоротної шкоди для осіб, чиї персональні дані потрапляють до зловмисників.

До персональних даних відноситься будь-яка інформація, за якою можна визначити особу. До цих даних відноситься інформація, пов’язана з клієнтом і відділом кадрів, така як ім’я і прізвище, контактні дані, зарплатня тощо. Якщо ви сумніваєтеся, чи є інформація персональними даними, ставтеся до інформації як до персональних даних.

Ми укладаємо письмові угоди з усіма нашими клієнтами і постачальниками. Якщо ми повинні передати персональні дані будь-яким стороннім особам, ми робимо це тільки відповідно до вимог закону. У наших угодах з постачальниками ми маємо положення щодо обробки персональних даних. Цим ми забезпечуємо, що всі наші співробітники діють відповідно до норм щодо персональних даних, а також ми хочемо переконатися, що кожен постачальник розуміє важливість цього питання і наскільки ми прагнемо дотримання безпеки всіх персональних даних. У наших угодах з клієнтами ми маємо положення щодо обробки персональних даних та обов’язків з нашого боку і з боку клієнтів. Так ми впевнені, що наші клієнти точно знають, як і чому ми обробляємо дані, власником яких є клієнт, а також на підставі чого відбувається така обробка.

Наші співробітники пройшли навчання з питань конфіденційності даних і мають доступ і право використовувати тільки ті персональні дані, які необхідні для виконання їхніх службових обов’язків. В основі будь-якого використання або публікації цих даних має бути законна бізнес-мета. Ми вимагаємо від всіх наших співробітників суворої конфіденційності та поваги до даних наших клієнтів.

Кожен співробітник має повідомляти про будь-яке порушення персональних даних відповідно до наших внутрішніх правил щодо сповіщень про порушення персональних даних.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ І КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Ми не обмежуємо права жодної особи на інтелектуальну власність. Ми не представляємо інтелектуальну власність сторонніх осіб як власну. Ми поважаємо і захищаємо чужу інтелектуальну власність так само, як і власну.

Ми гарантуємо, що наші співробітники знають, що вони не можуть використовувати будь-які ідеї або інформацію сторонніх осіб або представляти їх як власні, якщо це заборонено угодою між власником і Accountor. Жоден співробітник або керівник не може надавати ліцензію або дозвіл на будь-яке використання будь-якої інтелектуальної власності або конфіденційних даних стороннім особам без відповідного законного права.

Accountor поважає конфіденційність наших Клієнтів. Ми маємо високі стандарти і процедури, коли мова йде про конфіденційність. Ми захищаємо свою власну конфіденційну інформацію і комерційні таємниці та конфіденційну інформацію і комерційні таємниці наших клієнтів від незаконного розкриття та зловживання, а також не надаємо доступ до цієї інформації стороннім особам за винятком випадків, визначених положеннями, що обмежують їх розкриття і використання. Ми поважаємо і захищаємо чужу конфіденційну інформацію так само, як і власну.

ПРАВА ЛЮДИНИ, ГІДНІСТЬ ТА ПОВАГА

Accountor поважає права людини і дотримується принципів Загальної декларації прав людини і Глобального договору ООН. Ми також очікуємо, що наші постачальники і бізнес-партнери будуть дотримуватися цих цінностей.

Ми прагнемо забезпечити неперевершене обслуговування для кожної людини. Ми хочемо надавати найкраще обслуговування у світі. Ми хочемо бути найкращим можливим партнером для наших клієнтів і хочемо допомогти нашим клієнтам бути найкращими у своїй сфері. Одним із ключових елементів неперевершеного обслуговування є повага, з якою ми ставимося до інших. Ми не принижуємо гідності інших. Точки зору можуть бути різними, але до кожної особи слід ставитися з гідністю і повагою незалежно від її точки зору, статусу або інших персональних факторів.

Ми поважаємо кожну особу і кожну точку зору у нашій організації та серед наших клієнтів, партнерів та інших сторонніх осіб. Однією з наших цінностей є повага, і ми серйозно ставимося до цього. Ми зацікавлені у наших клієнтах і хочемо регулярно отримувати їх відгуки, щоб дізнаватися з кожного відгуку, як ми можемо стати ще кращим партнером, а також як ми можемо створити ще більше довіри між клієнтом і нами.

НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Accountor прагне захистити навколишнє середовище. Ми дотримуємося застосовних норм і рекомендацій щодо навколишнього середовища. Ми очікуємо, що наші керівники, співробітники, постачальники та інші бізнес-партнери будуть дотримуватися таких же стандартів щодо захисту навколишнього середовища.

Accountor є піонером електрифікації керування фінансами і відділами кадрів, і ми хочемо знизити вплив на навколишнє середовище, створивши світ без паперу для керування фінансами і відділами кадрів для наших клієнтів та Accountor. Ми також допомагаємо нашим клієнтам знизити свій вплив на навколишнє середовище.

Ми інструктуємо наших співробітників щодо того, як вони можуть захистити навколишнє середовище, скоротивши використання паперу. Ми хочемо, щоб всі знали про вплив своїх дій на навколишнє середовище, а також як кожна особа може зробити вклад для захисту довкілля.

Нашою метою є розробка нових технічних рішень, які знизять використання електроенергії. Ми хочемо створити надійні процеси, які зменшать вірогідність помилки і, таким чином, зменшать об’єми обробки даних, для чого споживається більше електроенергії.

Ми пропонуємо послуги, що не залежать від часу та місця. Ось як ми знижуємо необхідність у транспортуванні, подорожуванні та поштових послугах. Ми уникаємо непотрібних подорожей і надаємо перевагу онлайн-зустрічам.

Ми також вимагаємо цього від наших постачальників та партнерів. Ми заохочуємо їх до участі у процесі електрифікації. Завдяки електрифікації ми також підвищуємо якість обслуговування та працюємо швидше й ефективніше.

КОЖНА ОСОБА ВІДПОВІДАЄ ЗА ВИКОНАННЯ КОДЕКСУ ПОВЕДІНКИ

Кожен з наших співробітників, менеджерів та офіцерів відповідає за дотримання принципів і стандартів, викладених у цьому кодексі поведінки. Так само ми очікуємо, що наші постачальники і партнери будуть дотримуватися аналогічних стандартів. Кожна особа у групі Accountor повинна прочитати, зрозуміти та дотримуватися рекомендацій, викладених у цьому документі. Кожна особа має уникати будь-яких дій, що можуть призвести до ситуації невиконання кодексу поведінки.

Керівники та менеджери відіграють важливу роль у запровадженні принципів Кодексу поведінки. Кожен менеджер відповідає за те, щоб всі члени його відділу знали про цей кодекс поведінки та розуміли його мету й значення. Для керівників та менеджерів це також означає, що вони мають стежити за своєю компанією і бізнес-діями та передбачати ризики невідповідності. Менеджери повинні завжди повідомляти про інциденти або ризики своїм керівникам. Менеджери також несуть відповідальність за те, щоб члени їх відділу почувалися комфортно, привертаючи увагу до можливих проблем. Менеджери та керівники повинні брати активну участь у процесі відповідності та дотримуватися рекомендацій Accountor.

Кожна особа зобов’язана своєчасно повідомляти про своє занепокоєння, якщо їй стало відомо про потенційне або підозрюване порушення Кодексу поведінки. Про будь-які підозри слід повідомляти негайно. Дотримання Кодексу поведінки є критично важливим для репутації Accountor, тому слід вирішувати всі потенційні проблеми до виникнення будь-яких збитків.

Це переклад офіційної версії англійською мовою.